Baba... Bu sevmek mi? Sevmek buysa eğer,annemin sabrı ne büyük,nasıl dayanıyor senin yokluğuna? Baba...
Gitmek mi zor,kalmak mı? Kalan olmaktan usandım artık,gitmekse yok işte benim kitabımda.
Baba... Bir adama aşık oluyorum galiba. Gözleri sen bakan,elleri sen tutan bir adama. Adam diyorum,senden sonra hayatıma giren ilk adam baba..
"Bak orada bir başına,yaralı bir güvercin var. Bacağı kırılmış,kırıldığı yerden kırmızı bir kurdeleyle bağlanmış. Özgür bırakılmış ancak uçmaya cesareti yok. Ya ölmeyi göze alıp kanat çırpacak ya da sonsuza dek uçmanın hasreti ile yanacak."