"Vaktimiz olduğunu düşünerek her şeyi erteliyoruz. İyiliği, mutluluğu,sevinci, sevdiğimize onu sevdiğimizi söylemeyi... Fakat zamanımızın az olduğunu bir şekilde öğrendiğimizde o küçücük zamana çaresizce her şeyi sığdırmaya çalışıyoruz. Keşke biraz içimizden geldiği gibi yaşasak."
"İyi ki sevmişim diye anmak varken beni senden vazgeçmek zorunda bırakmanla hatırlayacağım seni.
Ben senden vazgeçmek zorunda kaldığıma üzüleyim,sen de seni böyle hatırlayacak olmama üzül."