Ru Nümâ

"..Bazı şeylerin gitmesine izin vermek işte bu nedenle çok önemlidir. Onları serbest bırakmak gevşek olanı kesmek.. İnsanların hiç kimsenin işaretli kâğıtlarla oynamadığını anlaması gerekiyor; Bazen kazanırız ve bazen de kaybederiz.Hiçbir şeyi geri almayı bekleme, yaptıkların için takdir edilmeyi bekleme, ne kadar zeki olduğunun keşfedilmesini bekleme ya da aşkının anlaşılmasını... Daireyi tamamla.. Gururlu, yetersiz ya da kibirli olduğun için değil, sadece artık onun senin yaşamında yeri olmadığı için..Kapıyı kapat, plağı değiştir, evi temizle, tozdan kurtul.. Geçmişte olduğun kişi olmayı bırak ve şu anda kimsen o ol.” Paulo Coelho
Kitabsever isimli okura yanıt verildi
Ru Nümâ
💜💜
Reklam
"..Bazı şeylerin gitmesine izin vermek işte bu nedenle çok önemlidir. Onları serbest bırakmak gevşek olanı kesmek.. İnsanların hiç kimsenin işaretli kâğıtlarla oynamadığını anlaması gerekiyor; Bazen kazanırız ve bazen de kaybederiz.Hiçbir şeyi geri almayı bekleme, yaptıkların için takdir edilmeyi bekleme, ne kadar zeki olduğunun keşfedilmesini bekleme ya da aşkının anlaşılmasını... Daireyi tamamla.. Gururlu, yetersiz ya da kibirli olduğun için değil, sadece artık onun senin yaşamında yeri olmadığı için..Kapıyı kapat, plağı değiştir, evi temizle, tozdan kurtul.. Geçmişte olduğun kişi olmayı bırak ve şu anda kimsen o ol.” Paulo Coelho
Kitabsever isimli okura yanıt verildi
Ru Nümâ
"Zâhirini bırakmış külli bâtına bakmış Sıfât-ı aşka akmış varlığı Aşk elinde"
Yazar kendisi yorumluyor, imza atar gibi.
Arkadaşlar, merhaba. Mavi Tutsak Sen Hasret Kitap duyguların kitabı. Ben çok sevdim. Mutlaka okumanızı tavsiye ederim.. Edit: Söz Mühendisi Bana kitabı önerdiğiniz için teşeklür ederim🌼 İncelememi de bırakıyorum buraya, isteğenler okuyup fikir sahibi olabilir.#140982772
1000k
Ru Nümâ
Merhaba Kitabsever💜 Okumak isterim👍
Günaydın🌼 Ey ömrünü bizlere feda edenler, Pencere önünden hayatı seyr edenler. "Ya gelirse" diye bekleyenler. Bir arasa, "Annem, nasılsın?" diye sorsa, Bir "Baba, özledim" diye merak etse, "Ya kapım çalıyorsa?"diye kapıya koşanlar. Bir anlık olsun unutamayanlar, "Evladım nasıl, ne yer, ne içer?" diye merak edenler. Size de GÜNAYDIN! Biz vefasız oluruz bazen, Kendi dertlerimize dalarız, Aramayız, sormayız, "Acaba, sesimi duymak istiyormu?" diye düşünmeyiz. Ama siz özelsiniz, Ama siz kalbimizdediniz. En büyük GÜNAYDINI hakendenlersiniz. Günaydın: ANNELER, Günaydın: BABALAR. Günaydın: Gözü yolda olanlar🌼🌼🌼 Kitabsever
1000Kitap
Ru Nümâ
Günaydın anneler, babalar, gözü yolda olanlar🌿günaydın Kitabsever💜