"İhmal edilen her şey ölür. Ertelenen şey erteledikçe daha da uzaklaşır. Söylenmek istenip de söylenmeyen sözler kalpte yük kalır. Yürünmeyen yol birikir. Her şey yerinde ve zamanında güzel."
Çevreme baktığımda, insanlar sadece kitap okuyorum demek için okuyorlarmış gibi.. Bence her kitap okunmamalı, çok kitap okuyan insanlar kitap seçerken seçici olmalıdır. Çünkü sonsuz bir vaktimiz yok!..