Özümüzün her zerresinden koparılmış bir halde, dünyada yeni hayalet biçimleri olarak dolaşıyoruz. Bazı insanlar artık dünyada robotlar veya sayborglar halinde dolaşıyor...
...hiç kimse ölümün karşısına korkudan başka bir duyguyla çıkamaz. Ölüm, akut acı ve ızdırabın ötesinde hiçbir şey içermez; insan, hayatını nasıl yaşamış olursa olsun, ölüm herkese tam olarak aynı şekilde gelir.
Dünyanin her zaman isler kontrolden çıkmasın diye kontrol edilmesi gereken bir yönü vardı ve sanırım kaygidan mustarip tüm insanlarin felaketi de aslında şu. İnsan varlığının doğası gereği kontrol edilemez olușu.
Hayatlarımızın icinde pek çok hayat yaşıyoruz; insanlarin gelip gittiği, arkadaşların kaybolduğu, çocukların büyüdüğü parça parça hayatlar ve ben, hangi hayatımın diğerlerini çerçeveledigini asla bilemiyorum.