İyi akşamlar herkese yazarın kalemini gerçekten çok sevdim. Bu seri okuduğum ikinci serisi idi. Ama bu kitap çok başka bir evrendi yaa ve öyle bir yerdeki bitti ki gidip birde ikinci kitaptan bırakılan alıntıyı okuduğumda merakım iki kat arttı. İkinci ne zaman kavuşurum yazarcım.
Bu kitapta bir masa düşünün bu masada altı koltuk var. Her koltuğun bir sahibi var ve hepsine dağıtılan kartları var. Bunlardan biri de Halis Alatav. Şuanlık varisi olan oğlu bir kaza sonucu felç kalır. Masadakiler artık hiçbir işi kendi yapamayacağı için kartını geri vermesi söylenir. Halis Alatav kartını kaybetmemek için eşi tania,ya bir varis daha istediğini söyler. Tania bunu kabul etmez çünkü oğlunun ona ihtiyacı olduğunu ikinci bir çocuk istemediğini söyler. Ama tania hamile kalır. Taaa anne karnındayken başlar sevgisizlik. Doğmaması için elinden geleni yapar ama o çok güçlü biriydi tutundu ve doğdu. Ama o sevgisizlik hiç bitmedi ne annesinden ne babasından sevgi gördü Hisar Alatav. Sırf annesi piyano çalmayı seviyor diye o bile öğrendi çalmayı ama annesi ondan bir gülümsemeyi bile esirgedi. Bir dava için yetiştirilen Hisar Alatav #elbebekgülbebek# olarak değilde #elbebekölbebek#olarak yetiştirildi.
Gecen yıllar sonrası başarılı konserden konsere koşan bir piyanist olur. O artık His Alatav,dır. En son gittiği vivaldi müzesi onun için çok önemliydi. Neden mi? Annesinden kalan günlüğe ulaşmak.
Bronz, o da bir dava için yetiştirilen ama ilk ilk kez baş kaldıran bir adam. Ona verilen kart ise aşk kartıydı. O da kartını kaybetmişti. Kartının çalındığını düşünüyordu. Bronz'un ne kimliği vardır ne de yaşadığına dair bilgiler. Adeta hiç var olmayan biridir. Adı duyulduğunda herkesin korku ile andığı bor kişidir.
Biri günlük ararken diğeri çalınan kartını. Bakalım ne şekilde karşılama
Merhabalar, yayinevinden ilk kez okuma yaptim ve gerçekten bu kitabı çok çok sevdim. Baştan söylemek istediğim birsey var bu kitabı okurken sinir krizi geçirebilirsiniz. Ki burda geçen olaylar aslında günümüzde hala var olan olaylar olması çok üzücü. Biz kadınlar olarak yaşamak zor iken bunları kitaplarda okumak daha da zor. Ama şöyle bir mesaj da veriyor bizlerin her türlü güçlü olduğu istedikten sonra yapamayacağımız hiç birseyin olmadığının,biz kadınların asla yalnız olmadığımızın mesajını vermesi cok güzeldi. Geleyim konusuna,
Cécilia, başarılı bir avukattır, anne ve babası tarafından sevgi ile büyütülmüştür. Anne ve babasının evliliğine hayrandır çünkü onların evliliği aşk evliliğidir ve o da bir gün böyle bir evlilik yapmak ister. Bir ortam da tanıştığı Abel ile birbirlerinden çok hoşlanırlar. Belli bir süre sonra bu hoşlantı aşka dönüşür ve evlilik kararı alırlar. Ailesi acele etmemesini söylese de evlenirler. Ailesi gibi aşk evliliğini yaptını düşünür Cécilia. Evliliğinde herşey ilk zamanlar çok güzeldi. Herseyi beraber yaparlardı arkadaşları ile toplanıp vakit geçirirlerdi. Rüya gibi evlilik bir anda kabusa dönüşmeye başlamıştır. Düşünsenize aşık olarak evlendiğiniz adam bir anda değişiyor ve narsist bir adama dönüşüyor.
Abel, dışarıdan bakıldığında mükemmel bir adam.Ama kimse göründüğü gibi değildir. O eşine psikolojik baskı yapan ailesinden arkadaşlarından yavaş yavaş soyutlayan o olmadan kendisinin hiç bir şey olmadığını hiç birseyi beceremeyeceğini söyleyen,sürekli aşağılayan,çirkin, işe yaramaz bir kadın olduğunu aşılayan bir adam. Cécilia hamile kalır ama düşükle sonuçlandığında bile bir çocuğu taşımayı başaramadın, kesin erkekti o yüzden istemedin diye psikolojik baskı yapan bir adam. Veee bunların sonunda ilk tokat ile başlayıp hastanelik olana kadar
Herkese iyi haftalar, bu kitabı nasıl anlatayım bilemiyorumki gerçek hayattan kaleme alınması harika ya. Kitabi okurken sanki onların yanında gibi hissetmek mükemmeldi. Kitap bitti ama ben hala son sayfasında kaldım. O son neydi devamını dört gözle bekliyorum ya. Bu arada bir de bir musti var ki offf çok sevdim seni musti. Ikinci ihtiyaç canim yazarim ve yayın evim ne zaman elimizde tutarız acaba şeyyy çünkü kalbim kitapta kaldı da....
Doğukan Karahanlı babasından sonra abisini de şehit verir bu topraklara. Annesi ile kız kardesi kalmıştır bu hayata onun için. Bu süreci çok zor atlatır. Kendisi Özel Harekat Polisidir. Arkadaşı osman kafasını dağıtması için bir arkadaşlık sitesi önerir. Kimseyle konuşamadıklarını hiç tanımadığı birine anlatmasının iyi olacağını söyler. Doğukan bu fikre sıcak bakmaz bizim Osman durur mi yükler Doğukanın telefonuna uygulamayı. Doğukan bu uygulamayı merak eder ve #kurşunasker ismiyle kayıt yapar. Tam aman bosver sil gitsin dediği anda #balerin adlı kullanıcıdan mesaj gelir......
Doğa, istanbul'da ablası ile yaşayan hukuk 3. Sınıf öğrencisi bir kız. O da sınavlar öncesi kafa dağıtmak için arkadaşlık sitesine üye olur. Ve bir isim dikkatini çeker. Kurşun Asker lakaplı kişiye mesaj atar.
Doğukanın tek istediği #canyoldaşı olması ötesi yok, bağlanmak, sevmek yok. Çünkü herşeyi kendine yasak kılan bir adam. Ama doğa öyle bir olay ile karşı karşıya gelir ki bizim dogi'nin tabularını yıkar. Can yoldaşlıkla başlayan ilişkileri çok güzel bir aşka dönüşmesini okuyoruz. Offf ikilinin mesajları harikaydı ya. Kah gülerek, kah hüzünlenerek, kah sinir olarak okudum. İkisine de kızdığım yerler oldu tabi. Ama dogi sen nasıl bir adamsın sana eridim resmen. Adam 25 dakikalık sürede sırf kalbini kırdığı için gelir mi ya? Off ewet geldi o kalbi onarmak ve