Yazarın okuduğum ikinci kitabı. İlk kitabı, Pera Palas'ta Gölge Oyunu, da çok beğenmiştim. bu da onun gibi-hatta ondan daha heyecanlı bile denebilir- çok heyecanlıydı. Polisiye ve cinayet romanı tutkunları bu kitabı kaçırmasın derim. bu arada yazarın çok özgün, akıcı ve edebi bir dili var. kitabı okurken hem tarihi hem edebi bilgilerinizi geliştirebilir aynı zamanda da bir cinayete ışık tutabilirsiniz.