Kitabın cdsi varmış onunla birlikde okumam gerekiyormus. Malesef ekitap okudum
cd dinlemedim bu yüzden çalışmaları yapamadim.Kimde sesler varsa Türkçe yaza bilirmi?
Gerçekden hayatdan esinlenerek kurgulanan kitapları çok severim. Büyük heyecanla okuduğum kitaplardan oldu.Kitapda geçen olayların gerçek olması içler acısı hayretler içinde okudum ve çok hüzünlendim. İnsanın insana böyle bir şey yapması inanılması zor bir olaydır.