Hayat domino taşları gibidir.Ortadaki bir taşı ( bugün düşünmeden hareket edersen ) yanlış koyarsan ya arkadaki taşlar devrilir (geçmişini kaybedersin) ya da öndeki taşlar devrilir (geleceğini kaybedersin).En iyisi bin düşünerek bir adım atmaktır.
"Yıldızlardan birinde ben yaşıyor olacağım. Ben gülüyor olacağım bir tanesinde. Ve geceleyin gökyüzüne baktığında bütün yıldızlar gülüyor gibi olacak... Yalnızca senin gülen yıldızların olacak!"