Buna üzülmüyorum, kesinlikle üzülmüyorum. Katlanmayı biliriz biz. Bir gün belki biz veya bizden sonra kesinlikle bu hakaretlerin intikamı alınır. İçimize kötülük tohumunu onlar ektiler. O yüzden sürekli sinirli haldeyiz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kime sorarsanız sorun, dünyadaki bütün insanlar ömürleri boyunca mutlaka hakarete uğramıştır ama ben o kadar hakarete uğradım ki, artık kızmaktan da bıktım. Bana hakaret edenlere karşı ne yapabilirim ki! Hakarete karşı kendimi savunsam vakit kaybetmiş olurum. Hayat böyledir. Önceleri kızardım bu davranış sahiplerine... Fakat sonra kendi kendime, bana hakaret edenlerin de bir gün mutlaka hakaret görmüş olabileceğini düşündüm ve rahatladım. Herkes, komşusunun gelip ilk önce kendisini dövmesinden korktuğu için önce komşusunu döver...
Kesinlikle hayır!.. Biz, adam olmak istiyoruz değil mi? Bizi kendi çıkarlarına alet eden, gözlerimizi boyayan insanlara karşı fikirlerimizi söylemeliyiz çünkü gören gözler bizde... Sadece insan olmak istiyoruz biz, hakça yaşamak istiyoruz. Bize hükmedenler şunu bilmelidir, onların malları, bizim zeka olarak onlardan daha üstün olmamızı engelleyemez.