Kitap sever

Kitap sever
@Kitapseverizes
Dikenli teller aşsam araziler mayınlı
Fakat mademki Tanrı var... Neden bizi böylece terk etti? Neden onun büyük ve tanrısal şefkati bizi korumuyor? Neden insanları böyle ıstırap içinde bırakıyor? Herkesin çileye ve zulme karşı boynunu eğmesine razı oluyor? Neden bu zulümlere, işkencelere, vahşetlere göz yumuyor?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neden dua etmiyorsunuz? Tanrı'nın var olduğuna inanmıyor musunuz? Bence yok!.. Mucize de yok. Bütün bunları bizi korkutmak için ortaya atmışlar. Bizler hayvanız!
Kendi kendinize neden haksızlık ediyorsunuz ki? Size değer biçmeye çalışanlara fırsat vermemelisiniz. Kendi değerinizi kendiniz belirlemelisiniz. Değerinizin ölçüsü de düşmanlarınıza göre değil, dostlarınıza göredir...
Dost kimdir ve nerededir? Ben onları hiçbir zaman göremedim ki...
Her gün biraz daha fakirliğin içine itiliyoruz. Nasıl olsa yaşıyoruz. Çocuklar doğuyor veya ölüyor. Onlara bakmaya vaktimiz yok ki! Karnımızı doyurmaktan aciz kaldığımız bu ortamda çocuklara nasıl vakit ayırabiliriz?