Zeliha

Zeliha
@Kitapseverrr21
Ölüm hayatın zıddı değildi, bilakis hayatla başlıyordu ve hayatın ta kendisiydi.
Sayfa 251·Kitabı okudu
Reklam
Dünya, her şeyi, kendi zamanı, kendi duyguları, kendi durumlarıyla ölçüp biçen insanlarla doluydu ve o insanlara bir şeyler öğretmek gerçekten zordu.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Düşünüyordum ki insan, hayatını kötülükle değil, güzellikle yaşamalı, Allah ömrü bize bunun için vermiş olmalı.
Sayfa 182·Kitabı okudu
Diyarbakır Kültür Evi 🧡
Saygıyla dillendirilmiş "sen" sözünün, menfaatle söylenmiş "ben" sözünden daha değerli olduğuna şahit oldum.
Sayfa 130·Kitabı okudu