Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm
Yaşamak istediğim tek hafızadan çoktan silinmiştim bile
Reklam
Ey sefil yasalar,sefil insanlar ben asla kötü biri olmadım
Çevremdeki onca insan arasında,benim için tek insan o
Benimle ve dünya arasında sanki bir duvar vardı
Reklam