Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm
Delilik insanı yaşatır derler;en azından akıl acı çekmez;uyur,ölü gibi yaşar
Reklam
Ruhsal acının yanında bedensel acı bir hiç kalır
Her zaman mutluydum hayal dünyamda.İstediğimi düşünebiliyordum,özgürdüm.
Bütün insanlar günü meçhul bir infaza mahkumdurlar

Sena S.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
3 günde okudu
·
2020 17. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma
Reklam