Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm
Hiçbir şey bilmiyorsunuz.Modaya uyup cahilce işler yapıyorsunuz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimi insanın yüreği karanlık kiminin aydınlıktır geceyle gündüz gibi
Bazı ölümlerin acısı hep yeni kalıyordu
Yalnız sizin değil herkesin bir sırrı vardır
İstanbul vefasız bir sevgiliye benzer.Sana hep ihanet eder ama sen yinede onu sevmeye devam edersin