Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm
Yalnız sizin değil herkesin bir sırrı vardır
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İstanbul vefasız bir sevgiliye benzer.Sana hep ihanet eder ama sen yinede onu sevmeye devam edersin
Şehirler değişir,semtler,İNSANLAR değişir
Kitap okumayanlara tepkim
Elinin altında onca bilgi kaynağı var be şapşal açıp okusana onları
Olmayacak duaya amin deme duygusunu yaşıyorum sürekli