Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm
Başımı dizlerine koysam,elini duysam saçlarımın üstünde... Ne iyi olurdu,ölünceye dek kalabilirdim öyle
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oysa kadınlar suçları olmadan acı çekerler.
Bu ters dünyayı nezaman biraz düzene sokacaklar dersiniz?
Düşenlerle böbürlenen bir dünyada yaşıyoruz
Başınızı ellirimin arasına alıp gözlerinize bakmak istiyorum milena, taki kendinizi karşınızdakinin gözlerinden görüp tanıyıncana dek