Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
#En çok neye şaşılır biliyormusun? Bana gelmek isteğine
Olduğum yerin çekici yanı yok;ne mutluluk var,ne de mutsuzluk,iyilikten de yoksun,suçtan da; oraya koydukları için oturmuş kalmışım