Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm
Sanki bi alıntıyı paylaşsam diğerine ayıp oluyor diğerini de paylaşsam ötekinin boynu bükük kalıyor gibi hissediyor ve yanlışlıkla kitabın yarısını yazarken buluyorum kendimi 😂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
herşey olması gerektiği gibi:üzüntülü ve ağır
Adını duymak istiyorum sabahtan akşama dek
Tutunağımız olmayan şu yeryüzünden koparılıyoruz,kopmaya karşı koyamıyoruz
Öyle bir sessizlik çöktüki,bu sessizliğin içine seslenemiyor insan