Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm
Onların dünyasında yoktum,etkilemiyordum onları;varlığımın yolu,benim yolum onların dünyasından geçmiyordu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
#Dönmeliyim, karanlığa dönmeliyim dayanamıyorum güneşe artık.
Yeryüzünün en saçma işi suçun kimde olduğunu aramaktır
Denize düşmüşüz sanki, elimizde olmadan ordan oraya sürükleniyoruz.
Sanki bi alıntıyı paylaşsam diğerine ayıp oluyor diğerini de paylaşsam ötekinin boynu bükük kalıyor gibi hissediyor ve yanlışlıkla kitabın yarısını yazarken buluyorum kendimi 😂