Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm
Avunacak birşeyler de bulamıyorum gözlerinde artık
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onların dünyasında yoktum,etkilemiyordum onları;varlığımın yolu,benim yolum onların dünyasından geçmiyordu
#Dönmeliyim, karanlığa dönmeliyim dayanamıyorum güneşe artık.
Yeryüzünün en saçma işi suçun kimde olduğunu aramaktır