Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm
Şu koskocaman dünyada benim kadar yapayalnız dolaşan bir indan daha var mı acaba?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan tahammül edemeyeceğini zannettiği şeylere pek çabuk alışıyor ve katlanıyor
İnsanlara ne kadar çok muhtaç olursam onlardan kaçmak ihtiyacım da o kadar çok artıyordu

Sena S.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·390 syf.·
34 günde okudu
·
2020 2. kitabı
Franz Kafka
7.1/10 · 65,9bin okunma
Palto giymeye üşenirken bu koca dünyayı sırtımda nasıl taşırım ben