Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm
Kimseye ihtiyacım yok...Kimseye minnettar olmak,kimsenin dostluğunu,lütfunu istemek niyetinde değilim
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dünyada bana hiçbirşey... Bir insanın zorla gülmeye çalışması kadar acı gelmemiştir.
Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün birçok senelerinden daha dolu,daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve üzüntü içinde kalırdım.
İnsanlara olduklarından başka gözlerle bakmakta ısrar edişime içerliyordum.
Bazı gereksizlerin varlığını sorguluyorumdur
Acaba bunlar neden yaşıyorlar? Yaşamakta ne buluyorlar? Hangi mantık,hangi hikmet bunların yeryüzünde dolaşıp nefes almalarını emrediyor?