Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm
Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün birçok senelerinden daha dolu,daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve üzüntü içinde kalırdım.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsanlara olduklarından başka gözlerle bakmakta ısrar edişime içerliyordum.
Bazı gereksizlerin varlığını sorguluyorumdur
Acaba bunlar neden yaşıyorlar? Yaşamakta ne buluyorlar? Hangi mantık,hangi hikmet bunların yeryüzünde dolaşıp nefes almalarını emrediyor?
Şu koskocaman dünyada benim kadar yapayalnız dolaşan bir indan daha var mı acaba?
İnsan tahammül edemeyeceğini zannettiği şeylere pek çabuk alışıyor ve katlanıyor