İnsanın içinden şarkı söylemek geliyorsa niçin söylemesin? Sevebiliyorsa, tanrı ona aşk denen güzel duyguyu bağışlamışsa neden sevmesin? Ayıp mı bunlar? Dünyada en büyük sevinç, seven bir insanı sevincidir.
…ama insan kendinden kaçamaz ki! Nereye gidersen git, kendi dertlerinden kurtulamayacaksın. Çünkü gittiğin her yere dertlerin de seninle birlikte gelir