Kitaptan bir ses

Kitaptan bir ses
@Kitaptanbirses
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fani olanı elimde tutayım derken baki olanı kaçırıyordum. Bundan daha büyük bir hastalık olabilir miydi? Buna ''geçmiş olsun'' denmeyecekti de neye denecekti.
Sayfa 20
İnsan, insanın üzerine depremin kalıntıları gibi çöker.
Sayfa 101
İçimizdeki hoşnutsuzlukları, düş kırıklıklarını, hayattan memnuniyetsizliğimizi ''iyiyim''le örtmeye çalışıp acıdan korunmaya uğraşırız. ''İyiyim'', bazen bir kaçıştır. Sorunlarımız olduğundan, hayatta birtakım şeylerin yolunda gitmediği ve değiştirilmesi gerektiği gerçeğinden kaçış.
Sayfa 95