Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu kitap için:
"Off gene mi aşk bıktım artık hep vıcık vıcık aşk oluyor"
Ya da
"Aşk kitabı değil mi, hepsi aynı ne okuyacağım"
Diyenler oluyor maalesef ve üzülerek söylüyorum ki ilk başta kitabı uzaktan gördüğümde bende buna benzer bişey düşünmüştüm.Ve şuan bunun ne kadar budalaca olduğunu anlıyorum.kitap evet tam manasıyla bir aşk kitabı ama bu mananın içinde çok duygulanacağınız halinize şükredeceğiniz ve hatta kitabı okumakta zorlanacağız hisler var.Hatta ben kitabı son 15 sayfa kala sonrasında okumak için bırakmıştım.Çünkü sonunu tek seferde kaldırmaya gücümü yettiremedim.Yani demek istiyorum ki bize sağlam bir ders veren ve tüm duyguları anda hissettiren bir roman.Sağlığımızın değerini tekrar tekrar bize hatırlatan tek kelimeyle çok güzel bir kitap ve okunmaya değer.