Ayşe Kahya

Ayşe Kahya
@Kitaptutkunuayse
Giden herkesin ardında bir mevsim kalır.
Sayfa 117
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü bazı Vedalar sessiz yapılırdı. Ve bazı düşler...
Sayfa 74
His bağları kurudu, mutluluk kaldı yarım Onu tekrar yeşerten, artık alevden sarım Bedbahtlık yarenimdi, zor bıraktı yakamı Elemlerden bir demet, sizlere sunduklarım... #fevzitiryaki
Sayfa 14
Aşk masalıyla uyuyanlar gönül yarasıyla açarlar gözlerini.
Sayfa 360
Özlemek diye bir şey var bu hayatta, düşünsene; bir daha ona sarılamayacağını, gözlerine bakamayacağını, bir daha asla onu gülümserken göremeyeceğini bile bile özlemek...
Sayfa 209