Ayşe Kahya

Ayşe Kahya
@Kitaptutkunuayse
Kaderden kaçma imkansız olduğunu anladım da kişi oğlu huzura kavuşur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oysa ki kader zamanı geldi insanı yakalar, kaçmak da korkmak da gereksizdir. Tek çıkar yol kadere teslim olmaktır.
Araştırma Ben söyleyeyim sen yaz. Buradaki en kötü bitki ayrık otudur evladım.O ot tarlaya bir girerse ömrü billah sökemezsin oradan. Ürer, çoğalır, bütün tarlayı kaplar. Bitkilerin köklerinin sıklıkça sıkar. Onu söküp atmak zordur oğlum. İşte yalan da böyledir, insana şüphe bir girerse Bir daha çıkmaz. İnsanda bile olur ayrık otu.Bir b*ka yaramaz, atsan atamazsın, kovsan kovamazsın. Ailenin içinden çıkan tek bir ayrık otu bütün aileyi birbirine düşürür veya ayırır evladım
. Ne kadar bilinirse o kadar rahatsız oluyordu insan. Bazen yaşadıklarımızın boşuna olmadığını düşünmeye başlıyordum. Her şey bir sebepti. Kader diye bir şey gerçekten de vardı.
Hayvanlarda, bitkiler de insanoğlundan çok daha kolay uyum sağlar dünyaya.