“Dışarıdakiler çok mu masum?” diye soruyor kelepçeliler.
Elbette değil!
Şarkısı bile var:
Eller günahkâr
Diller günahkâr
Bir çağ yangını bu
Bütün dünya günahkâr
Masum değiliz hiçbirimiz!
Kafka’nın okumuş olduğum 2. kitabı.
Başından beri heyecanla okuyordum ama okudukça o heyecanım yok oldu. Kitabın bitmesine kaç sayfa kaldı diye bakıp durdum.Milena’nın yazdığı mektupları kitabın içinde okumayı isterdim. Sadece Kafka’nın yazdığı mektuplar olduğu için biraz sıkıyor.
Kafka’nın kurgu kitaplarının daha güzel olacağını düşünmekteyim ve bu kitabı sevemedim.