Elif

Benim keşkelerim zift gibi bir yol kalbimde. Ve biliyorum ki yaşadığımca duracak o yol…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama hayat bu değil mi zaten? Bir aşağı, bir yukarı… İnişler, çıkışlar… Bir durmak, bir koşmak… Bir gülüş, bir düşüş…
İnsan üzüntüsünün, acılarının üzerine düşündüğü kadar düşünmüyor mu acaba mutlu olduğu anıları? Ya da mutsuzluğun ve mutluluğun zaman akışı aynı değil. O yüzden, mutsuzluk akmayan zaman, mutluyken bir çırpıda geçiveriyor.
Hakikaten hiçbir şey göründüğü gibi değil. İyi bildiğini düşündüğün hikâyenin bile en önemli yerinden habersizsin işte.
Kaybedince mi kıymetini anlamıştı? Yoksa kaybetmek insanın yanılgılarını büyütüyor muydu?