Az önce ona 'Seni Seviyorum' dedim. O ise bana ' Bu yaptığın hoş bir şey değil' dedi . Sevmeyi söylemek neden kötü olsun ki Milena. Sen sevmekten bahsediyorsun sürekli ama sevmekten anladığın hiçbir şey yok.
Kalbini dinlediğimde derinlerde bir yerde ama kuytuda değil tam ortasında adının, ritmik ve sevdasal bir zerzenişte olduğunu hissedebiliyordum.Özür dilerim, kendi kalbimin.