Yarın hiçbir şey olmayacakmış gibi yaşıyoruz. Ölüm, hastalık hiç gelmeyecekmiş gibi. Sonra bir uyanıyorsunuz enkazın altındasınız, sevdiğiniz biri orada ya da hiç tanımadığınız birinin orda olduğunu duyuyorsunuz. Çok acı. Bugün oraya çok uzak olabiliriz ama dualarımız, yüreğimiz orada, iyi bir haber duymak için. Allah yardımcıları, yardımcımız olsun. İnşallah daha fazla kötü haber almadan ulaşılır herkese.
#deprem