Çocukken küçük şeyler için ne kadar ağlardık. Bir top, bir oyuncak araba, bir bebek... Şimdi büyüdük, çok büyük olaylar bile ağlatamıyor bizleri. Kavgalar, ölümler, savaşlar... Şimdi daha mı güçlüyüz yoksa daha mı umursamaz, daha mı alışkın? Hayata, insanlara karşı duyarlılığımızı kaybediyoruz yavaş yavaş. Oysa bu küçük duyarlılıklar, duygulanmalardır bizi insan yapan.