Okuyup bitirdiğim güzel bir kitaba yorum yapmak keyifli :) Hele kitap içinizi ısıtacak güzel öykülerden oluşuyorsa..
#sontren Murat şahin #esnaflokantası ndan sonra gene güzel hikayeler ile okurları okumanın keyfine vardırıyor.Çeyiz hikayesi en çok etkilendiklerimden, bir de dilenci :(
O dilenci her gün para vermeyi aksatmayan gencin sevgilisi tarafından aldatıldığını öğreniyor ama söylemekle söylememek arasında kalıyor çünkü insan üzmek zordur :(
Çeyizde'de sevdiğiniz anneanne veya babaannenizin vefatından sonra çeyizinin torununa kalması çok duygusal bir yaklaşımla anlatılmıştı ve ben hikayeyi okuduktan sonra bir an kendimi toparlayamadım :(
Velhasıl kalemine sağlık Murat şahin
Kısa ama keyif dolu hikayelerin harmanladığı Esnaf Lokantası sıcaklığında bir kitap Hikayelerde kah çocukluğunuz kah bugününüzü yaşarken hikayeleri içinizde hissediyorsunuz.
Asansöre binip, aynaya bakınca “Asansör keşke katta olmasaydı da ben asansör boşluğuna düşüp ölüverseydim,” dediğiniz oldu mu hiç? Annemin vatkalı gömleği ve üzerine giydiğim vatkalı ceketle kendimi asansör aynasında görünce içimden aynen bu geçti. Bu halimle pazarlama müdürlüğünü yaptığım Baltimur Gıda’ya değil, defans oyuncusu olduğum Amerikan futbol takımının antrenman sahasına gidiyor gibi görünüyordum.