Dide Odabaş

Dide Odabaş
@Kitapyum
Öğrenci
Lise 1
Giresun
9 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Karantina Serisi
5/10
·448 syf.··
2000 16. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2000 00:00
Karantina Serisine bir arkadaşım sayesinde başladım. Başlarda çok gizemliydi ve gizem 3. kitaba kadar da devam etti. Sadece beğenmediğim şeyler Onur'un ve Zeynep'in gerçekten bazı şeyleri abartıp , sürekli çekip gitmek istemeleri . Bunlar dışında bana en saçma gelen şey ise 3.kitabın sonuydu. Ciddi anlamda yazar kitabın devamını getirebilmek için çok saçma bir şey atmış ortaya. Sonuna geldiğimde "Bu kadarda olmaz artık!" dediğimi hatırlıyorum. Yazar kesinlikle 3. kitapta bu macerayı sonlandırmalıydı.
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma
Elif isimli okura yanıt verildi
Dide Odabaş
Kitabın çıkmasını bekliyorum. 🍬
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Karantina Serisi
5/10
·448 syf.··
2000 16. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2000 00:00
Karantina Serisine bir arkadaşım sayesinde başladım. Başlarda çok gizemliydi ve gizem 3. kitaba kadar da devam etti. Sadece beğenmediğim şeyler Onur'un ve Zeynep'in gerçekten bazı şeyleri abartıp , sürekli çekip gitmek istemeleri . Bunlar dışında bana en saçma gelen şey ise 3.kitabın sonuydu. Ciddi anlamda yazar kitabın devamını getirebilmek için çok saçma bir şey atmış ortaya. Sonuna geldiğimde "Bu kadarda olmaz artık!" dediğimi hatırlıyorum. Yazar kesinlikle 3. kitapta bu macerayı sonlandırmalıydı.
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma
Elif isimli okura yanıt verildi
Dide Odabaş
3.kitabı direk final yapsın demiyorum. Gizemli kalan çok büyük bir şey yok. Zeynep'in babasının harekete geçmesi mi? Zeynep'in hamile kalması mı? 3.kitabı toparlayayıp güzel bir son getirmesi daha mantıklıydı.