Karantina Serisine bir arkadaşım sayesinde başladım. Başlarda çok gizemliydi ve gizem 3. kitaba kadar da devam etti. Sadece beğenmediğim şeyler Onur'un ve Zeynep'in gerçekten bazı şeyleri abartıp , sürekli çekip gitmek istemeleri . Bunlar dışında bana en saçma gelen şey ise 3.kitabın sonuydu. Ciddi anlamda yazar kitabın devamını getirebilmek için çok saçma bir şey atmış ortaya. Sonuna geldiğimde "Bu kadarda olmaz artık!" dediğimi hatırlıyorum. Yazar kesinlikle 3. kitapta bu macerayı sonlandırmalıydı.