Şeyma

"Her şeyin bir anlamı vardır. Sırf öldün diye, her şey anlamını yitiriyor deme..."
Sayfa 130·Kitabı okudu
Reklam
"Doğanın güzelliği de buradadır işte. Senin neyi doğru bulduğuna göre şekil almaz. Bazıları kendi istediklerine göre şekillendirmeye çalışsa da."
Sayfa 106·Kitabı okudu
Sevdiğim her şeyi, her daim kaybettim ben. Hayır, öyle değil; sevdiğim her şeyi, her daim mahvettim ben.

Şeyma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·60 syf.·
14 saatte okudu
·
2024 6. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Reklam