Okur

Okur
@Kitaterapi
İnsan neyle yaşar ? “Okudukça bütün gerçeklikten uzaklaşarak”
Bu Hikaye Senden Uzun Osman
''Zor bir yolculuktu ama doğrusu değdi, manzaram gayet iyi. Umarım sen de mutlu olduğun manzaralara bakıyorsundur.''
Sayfa 125 - İLETİŞİM YAYINLARI·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu Hikaye Senden Uzun Osman
''Bu vakit geçip gidecek. Bu kıssayı ne zaman hatırlasam gerçekliği karşısında dehşete kapılıyorum. Bu vakit geçip gidecek, biliyorum, artık bunu bilmekten de nefret ediyorum Osman.''
Sayfa 106 - İLETİŞİM YAYINLARI·Kitabı okudu
Alıntı
Bu Hikaye Senden Uzun Osman
''Sence hayat yaptıklarımız mıdır, başımıza gelenler mi?''
Sayfa 75 - İLETİŞİM YAYINLARI·Kitabı okudu
Alıntı
Bu Hikaye Senden Uzun Osman
''Kitap okusam kimse ses çıkarmıyor...Vurdulu kırdılı filmlerden de kurtuldum, sanata doyuyorum. Esasen yalnızlıkla bir problemim yok yani, ben sensizliği pek sevmiyorum.''
Sayfa 22 - İLETİŞİM YAYINLARI·Kitabı okudu
Alıntı
Bu Hikaye Senden Uzun Osman
“Beni soracak olursan iyiyim, sessiz sessiz duruyorum. Hiçbir şeye isyan etmiyor hiçbir şeyle savaşmıyorum. Korktuğumdan değil, çok sıkıldım, bir tatsızlık çıkmasını istemiyorum. Hayatın bu evresinin hızlıca geçmesini umuyorum. Sütten ağzım yandı, yoğurdu yemeye ‘teşebbüs’ bile etmiyorum”
Sayfa 95 - İLETİŞİM YAYINLARI·Kitabı okudu
Alıntı