Okur

Okur
@Kitaterapi
İnsan neyle yaşar ? “Okudukça bütün gerçeklikten uzaklaşarak”
Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu
''Aklını dolduran tek şey; nasibinin seni bir gün mutlaka bulduğuydu. Her şey insana yazılıyor diye düşündü; ama bazen ulaşmıyor. Bazen yanından geçiyor insan yazgısının, bazen elinden tutuyor ama bunun kaderi olduğunu anlamıyor. Tam yakalayacak gibi oluyor ama uçup gidiyor. Sonra bir gün, hiç hesapta yokken, hiç beklemezken, başka alemlerdeki seyrini tamamlıyor senin olan şey,çıkıp geliyor ve seni buluyor.''
Sayfa 106 - DK·Kitabı okudu
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Çingene
''Mademki velinimetimin hevesi bendeymiş, hevesinden mahrum kalmış, ben de ömrüm boyunca hiç kimseye heves etmeyeceğim. Mahrum yaşayacağım.''
Sayfa 94 - TÜRKİYE İŞ BANKASI·Kitabı okudu
Alıntı
Çingene
''Kendi aleyhindeki saçma sapan konuşmalardan haberdar olmamak saadetine keşke Ziba kadar ben de nail olsaydım!''
Sayfa 89 - TÜRKİYE İŞ BANKASI·Kitabı okudu
Alıntı
Çingene
''Kesin karar sahibi bir adamın emel ve maksatlarını takip edişi bir suyun akmasına benzer.''
Sayfa 76 - TÜRKİYE İŞ BANKASI·Kitabı okudu
Alıntı
Çingene
''Eğer Ziba'yı sevmeyecek olursam kendi terbiyemi, yani manevi benliğimi, kendi kendimi sevmemiş olmam lazım gelir.''
Sayfa 66 - TÜRKİYE İŞ BANKASI·Kitabı okudu
Alıntı