Bbklş

Bbklş
@Kitb_kumru
Umutsuzluk en yakıcı zevktir ,özellikle de içinde bulunduğun durumun çaresizliğini açıkça kavramışsan .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yemin ederim ki , her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır ; gerçek , tam manasıyla bir hastalık .
Kötü bir olmamak bir yana ,herhangi bir şey olmayı da beceremedim : Ne kötü ne iyi , ne alçak ne namuslu , ne kahraman ne de haşerinin biriyim
Tüm zamanıma ihtiyaç duyuyorum .Senin için ,seni düşünmek ve solumak için elimdekinden binlerce defa daha fazla zamana ,olabilse tüm var olan zamanlara gereksinim duyuyorum .Buradaki ev üzülecek ,akşamlar üzülecek. Başka bir yerde olmak isterdim .Bir çok şeyin farklı olmasını isterdim .Gene de ,bu anın ,sadece sana ve bana ait olan bu anın,dışındaki arzular dudaklarımdan dökülünce suratıma indirilecek darbeleri sonuna kadar hak ettiğimi düşünüyorum.