-Beyler!- Ben artık dayak yiyeceğimi gözüme kestirmiştim..
-Hey sen! Birşey mi dicektin? -Komutan hayretle yüzüme baktı
Sanki konuşan insan değil de Valamın eşeğiymiş. İlk kez kendimi malum edebi kahramanın yerine koydum.
-Çen, dünkü şakadan birşey anlamadım.
-Ne şakası?! Beni azarlıyorlardı işte. Büyüklerin mizaçını Allah kessin.
Çen beni ekmek istiyordu.
-Yok yaa. Bu nasıl azarlamak? Ne yani, sizlerde insanı biri aracılığı ile mi azarlıyorlar? Kendi gözlerimle gördüm, biri ötekine birşeyler diyordu, o da sana söylüyordu. Tokatı da aynı şekil attılar :))))