Çünkü otoritesine saygı gösterilmesi kral için her şeyden önemliydi. İtaatsizliğe asla göz yummazdı. Çünkü dediği dedik bir hükümdardı o. Ama çok iyi bir insan olduğundan mantıklı emirler veriyordu.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Elbette seni seviyorum,” dedi çiçek. “Bunu bile anlayamadınsa hata bende. Artık bunların bir önemi yok. Ama şu da bir gerçek ki sen de benim gibi aptalca davrandın. Hadi mutlu olmaya bak...
Okuduğunuzda farklı fikirler üreteceksiniz, ama sonda yazarın kendi fikirlerini duyunca daha da şaşıracaksınız. Stalinle ilgili biraz yemiş bizi :) ama güzeldi ;) Yazarı yeni keşfettiğim için çok üzgünüm. Eser tam bir yetişkin eseri. En sevdiğim yanı bütün karakterlerin geçmişi bugünü ve nasıl öldükleri ile ilgili aralarda kısa bilgi vermesiydi. Mutlaka tavsiye ederim. Sürükleyici ve baştan sona bilgi dolu kitap. Tekrar okur muyum? - Evet