Bazen olur, vazgeçeriz, kendi kendimize "Olmadı işte!" deriz, her şeyin bittiğine inanırız... Fakat çoğu zaman tam da o anda, küçücük bir umut, küçücük bir şey, küçücük bir işaret kendini gösterir. İşte o anda umudu yakalamayı başarabilirsek belki de bizi kurtarabilecek olan odur.