Heyyy

Ben hiçliği temsil ediyorum. Adım Hiçlik kontu, senatör. Doğmadan önce var mıydım? Hayır. Öldükten sonra var olacak mıyım? Hayır. Ben neyim ? Bir organizmaya eklenmiş bir parça toz. Bu dünyada ne yapacağım. Seçme hakkı benim. Acı çekmek ya da keyif almak. Acı çekmek beni nereye sürükleyecek? Hiçliğe. Ama acı çekmiş olacağım. Keyif çatmak beni nereye sürükleyecek? Hiçliğe. Ama keyif çatmış olacağım. Ben tercihimi yaptım. Ya ben yiyeceğim ya da başkaları beni yiyecek. Diş olmak ot olmaktan evladır.
Sayfa 36
Reklam
Bu dünyada ne iyi ne kötü var, var olan sadece yaşam ve ölüm.
Sayfa 36
Suçlu günahı işleyen değil, karanlığı yaratandır.
Sayfa 17
Kadınların, çocukların, hizmetkarların, zayıfların, yoksulların, cahillerin günahı kocaların, babaların, efendilerin, güçlülerin, zenginlerin, bilginlerin günahıdır.
Sayfa 17
Hiç günah işlememek meleğin düşüdür. Dünyevi olan her şey günaha boyun eğer.
Sayfa 16