İnsan uyuz olunca ne yapar? Yıkanır, banyoya girer, çıkınca temiz elbise giyer, böylece hastalıktan kurtulur, değil mi? Hastalık vücutta değil de kalpte ise o zaman deriyi çıkarmalıdır. Kanayacakmış, zararı yok! Kanasın… Çıkarmalı, güzelce yıkanmalı; sonra temiz temiz giymeli…