Kamer

Kamer
@Kmr_
Doğrusu güldüren de ağlatan da O'dur. (NECM/43)
Bilmek için öğrenmek kafidir. lakin anlamak için hissetmek gerekir...
Sayfa 180·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her nasip vaktine esirdir ...
Sayfa 176·Kitabı okudu
Alıntı
Yol da senin yolcuda senin menzil de...
Sayfa 163·Kitabı okudu
Alıntı
Insanlar" dedi "ömrünce nasibini arar da durur. Kimi ar ama bulamaz kimi bulur ama bilemez. Sen hangisisin Katip Efendi? Arayanlardan mısın bulanlardan mısın yoksa bulup da anlamayanlardan mısın?" dedi.
Sayfa 158·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan bildiklerini bilmediklerinin yanında toz zerresi kadar dahi değildir. Maksat odur ki insan bilmediğini bilsin, cehaletini idrak etsin de büyüklenmesin...
Sayfa 150·Kitabı okudu
Alıntı