Artık aldanmak istemiyorum.
Neden onlar kazandı.
Cevapları buldum kendimce. Cevapları bulduğumdan beri de aynı kaldım. Olduğum gibi, bir aynanın doğruluğunda, yansımada değil bir yanılsamada.
Neden?
Kazananlar nerede?
Işıkları yanmayan pencerelerin ardındalar belki de.
Onların soracak fazla sorusu kalmamıştır, ışıkları kapatan ellerinden hikaye çıkmaz onların.
" Anlatmak yok olmaktır, anlamayı dene. İnsanı anladıkça kendini de anlayacaksın," dedi yanımdaki ses.
Kendime bu kadar yakın olduğumu daha önce hiç fark etmemiştim...