Yaşı ilerledikçe insan çocukluğunun bahçelerini nerede arar ? Belleğimiz bizi ninnilere,saklambaç oyunlarına, uçurtmanın iplerine nasıl götürür ? Nasıl canlanır çocukluktaki eski çarşılar, panayır yerleri, bayram sabahları; bizi bir yerde bekler mi buğday başakları arasında yuvasını yapan tarla kuşu ? Yoksa büyüdüğümüz için ödediğimiz bedel kaybetmek midir doğduğumuz evi, sokağı, köyü?