Nur

Nur
@Knurkilic
La vita e un momento…
Daha ne olduğumuzu bile bilmezken, ne olacağımızı tartışmanın ne âlemi var?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sen benim derin düşüncelerimi anlayamazsın, ben de onları anlamanı isteme
Yenilgi, Yenilgim, benim ölmez cesaretim, Sen ve ben, birlikte güleceğiz kasırgayla, Ve ikimiz, mezarlar kazacağız içimizde ölenler için, Şevkle tutunacağız güneşe, Tehlikeli olacağız!
“Hayat huysuzdur ,bencildir , kendinden başka kimseyi düşünmez”