Yaşanan zamanı yermenin gereği yoktur. Zaman Allah’ındır. Yaşayıp sınav kazanması gereken biziz. Kimsenin yaşadığı zamanın sıkıntılarını, kötülüğünü kıyamet gününde mazeret olarak gösteremeyeceğini bilmemiz gerekir. Herkes yaşadığı zamanı kendi sınavı olarak bilir ve gereğini yapar diye kul olarak gönderildi. İnsan olmak budur, gereği budur.
O, o insandı ki , kendisini sevende hudutlu ve mecazi aşk kalmıyor, hemen sonsuz ve hakiki aşk başlıyordu .
O, Allah’ın kendisini sevecekler , O’nu severek başlasınlar diye yarattığı kul...
O, Allah’ın Sevgilisi...
Masum kanının sarhoşu eski kaplan bünye, şimdi üstün insan ahlâkı içinde, bir güvercin öksürse gözyaşlarını tutamıyor.
Bu hal MÜSLÜMANLIK ‘tır.
Ve mutlak inkılâp